Svatební poradenství

Vždy jste snili o vlastní svatbě a zároveň snili o tom, že si sami krok za krokem vytvoříte událost, na kterou budete vzpomínat po zbytek života? Než se pustíte do jednání na vlastní pěst, rádi vám do začátku dáme pár rad a zasvětíme do aktuálních trendů, zapůjčíme naše osvědčené dodavatele nebo poradíme s čímkoliv si zrovna nebudete vědět rady.

Tento balíček zahrnuje 1-2 schůzky s koordinátorkou. Probereme celou vaši svatbu a společně ji dáme podobu. Poskytneme kontakty na prověřené dodavatele a pomůžeme s realizací.

Koordinace svatebního dne

Naše mamky vždy říkávaly, že jídlo, které pracně uvařily, si vlastně už tolik nevychutnají, protože vědí, kolik je za ním energie a času. Když jim pak uvaříte, je radost sledovat, jak si vychutnávají každé sousto, protože místo vaření měly čas na to, co je baví a jen usednou k hotovému jídlu uvařenému přímo pro ně. Se svatbou je to stejné. Postaráme se, aby ve vašich vzpomínkách bylo jen to příjemné, zábavné a hezké. Je to váš den. Nechte se jen hýčkat a přenechte starosti někomu jinému. Kdy v životě takovou možnost máte?

První konzultační schůzka je nezávazná a zcela zdarma.

Balíček zahrnuje:

  • 2-3 schůzky před svatbou,
  • 2 koordinátorky na svatbě,
  • emailovou/skypovou komunikaci,
  • návštěvu svatebního místa (pokud ho koordinátorka nezná),
  • sestavení harmonogramu,
  • 6-8 hodin přítomnosti v den svatby,
  • asistenci nevěstě a ženichovi,
  • organizaci hostů,
  • koordinaci aut (pokud je v plánu svatební kolona),
  • pomoc s výzdobou svatebního místa a hostiny v případě, že si to snoubenci přejí,
  • uspořádání svatebního průvodu,
  • spolupráci s matrikou a dodavateli – fotograf, kameraman, hudba, vizážistka, kadeřnice apod..
  • doporučení/zajištění dílčích dodavatelů.

Práce koordinátora končí po domluvě s novomanželi. Balíček je možné upravit – respektujeme individualitu přání. Jako bonus mají novomanželé možnost ZDARMA nacvičit choreografii pro první tanec, půjčení INSTAX foto, skleněné lahve se světýlky, průhledné deštníky apod.

Svatba „All in“

Každý si svůj velký den představuje jinak. Nabízíme vám zařízení veškerých služeb celého svatebního dne. Postaráme se o vše, co je potřeba zařídit před svatbou – výběr místa obřadu, hostiny, matrika, dodavatelé, a zároveň zajistíme hladký průběh celého svatebního dne. Se svatebním koordinátorem se před svatbou několikrát sejdete, vše proberte, můžete společně navštívit svatební místa, výběr šatů – vše podle vašich přání. Skypová a emailová komunikace je samozřejmostí. První schůzka je informativní a nezávazná, na ní se dozvíte veškeré informace, co je ke svatbě potřeba a poté se můžete teprve rozhodnout, zda služeb naší agentury využijete či nikoli.

Tento balíček obsahuje jak veškeré předsvatební přípravy, tak i organizaci samotného svatebního dne. Je velice individuální a cena se odvíjí podle vašich přání, protože fantazii se meze nekladou. Zajistíme samotný obřad a služby s ním spojené a zároveň vám budeme po ruce po celý den. Umíme naplánovat i předsvatební večírek nebo svatební cestu. Cena se odvíjí od počtu hodin strávených veškerou organizací.

Choreografie svatebního tance

Tento balíček je o vymyšlení a následně naučení svatebního tance. Cena nezahrnuje výběr a mix písně, či
poplatky za místa na trénování. Počet lekcí závisí na šikovnosti páru.

Animační program pro nejmenší svatební hosty

Balíček obsahuje:

  • 3 hodiny plné zábavy, her, tance a soutěží,
  • 2 animátory,
  • rekvizity na hry, sladkosti za soutěže.

Animátorky nepřebírají plnou právní odpovědnost za děti. Objednáním programu souhlasíte s podmínkami.

V případě, že se koordinátorka musí někam dopravit a služba není uvedena v balíčku, účtujeme za dopravu 12 Kč/km.


Cena zahrnuje pouze služby koordinátora.