Naše mamky vždy říkávaly, že jídlo, které pracně uvařily, si vlastně už tolik nevychutnají, protože vědí, kolik je za ním energie a času. Když jim pak uvaříte, je radost sledovat, jak si vychutnávají každé sousto, protože místo vaření měly čas na to, co je baví a jen usednou k hotovému jídlu uvařenému přímo pro ně. Se svatbou je to stejné. Postaráme se, aby ve vašich vzpomínkách bylo jen to příjemné, zábavné a hezké. Je to váš den. Nechte se jen hýčkat a přenechte starosti někomu jinému. Vždyť, kdy v životě takovou možnost máte?
První konzultační schůzka je nezávazná a zcela zdarma
Balíček zahrnuje:
- 2-3 schůzky před svatbou,
- 2 koordinátorky na svatbě,
- emailovou/skypovou komunikaci,
- návštěvu svatebního místa (pokud ho koordinátorka nezná),
- sestavení harmonogramu,
- 6-8 hodin přítomnosti v den svatby,
- asistenci nevěstě a ženichovi,
- organizaci hostů,
- koordinaci aut (pokud je v plánu svatební kolona),
- pomoc s výzdobou svatebního místa a hostiny v případě, že si to snoubenci přejí,
- uspořádání svatebního průvodu,
- spolupráci s matrikou a dodavateli – fotograf, kameraman, hudba, vizážistka, kadeřnice apod..
- doporučení/zajištění dílčích dodavatelů.
Práce koordinátora končí po domluvě s novomanželi. Balíček je možné upravit – respektujeme individualitu přání. Jako bonus mají novomanželé možnost ZDARMA nacvičit choreografii pro první tanec, půjčení INSTAX foto, skleněné lahve se světýlky, průhledné deštníky apod.
Cena zahrnuje pouze služby koordinátora.