Koordinace svatebního dne

Naše mamky vždy říkávaly, že jídlo, které pracně uvařily, si vlastně už tolik nevychutnají, protože vědí, kolik je za ním energie a času. Když jim pak uvaříte, je radost sledovat, jak si vychutnávají každé sousto, protože místo vaření měly čas na to, co je baví a jen usednou k hotovému jídlu uvařenému přímo pro ně. Se svatbou je to stejné. Postaráme se, aby ve vašich vzpomínkách bylo jen to příjemné, zábavné a hezké. Je to váš den. Nechte se jen hýčkat a přenechte starosti někomu jinému. Vždyť, kdy v životě takovou možnost máte?

První konzultační schůzka je nezávazná a zcela zdarma

Balíček zahrnuje:

  • 2-3 schůzky před svatbou,
  • 2 koordinátorky na svatbě,
  • emailovou/skypovou komunikaci,
  • návštěvu svatebního místa (pokud ho koordinátorka nezná),
  • sestavení harmonogramu,
  • 6-8 hodin přítomnosti v den svatby,
  • asistenci nevěstě a ženichovi,
  • organizaci hostů,
  • koordinaci aut (pokud je v plánu svatební kolona),
  • pomoc s výzdobou svatebního místa a hostiny v případě, že si to snoubenci přejí,
  • uspořádání svatebního průvodu,
  • spolupráci s matrikou a dodavateli – fotograf, kameraman, hudba, vizážistka, kadeřnice apod..
  • doporučení/zajištění dílčích dodavatelů.

Práce koordinátora končí po domluvě s novomanželi. Balíček je možné upravit – respektujeme individualitu přání. Jako bonus mají novomanželé možnost ZDARMA nacvičit choreografii pro první tanec, půjčení INSTAX foto, skleněné lahve se světýlky, průhledné deštníky apod.

Cena zahrnuje pouze služby koordinátora.