Svatby

Zajistěte si dokonalý svatební den s našimi koordinátory, kteří vám pomohou s plánováním a organizací všeho potřebného.

Koordinujeme svatby & dětské eventy - Rakovník a okolí
Svatební poradenství
Koordinujeme svatby & dětské eventy - Rakovník a okolí

Svatební poradenství vám poskytne cenné rady a doporučení osvědčených dodavatelů. Plánujte svou svatbu s jistotou a bez stresu.

Detailní popis

Vždy jste snili o vlastní svatbě a zároveň snili o tom, že si sami krok za krokem vytvoříte událost, na kterou budete vzpomínat po zbytek života? Než se pustíte do jednání na vlastní pěst, rádi vám do začátku dáme pár rad a zasvětíme do aktuálních trendů, zapůjčíme naše osvědčené dodavatele nebo poradíme s čímkoliv si zrovna nebudete vědět rady.

Tento balíček zahrnuje

🔹 1-2 schůzky s koordinátorkou
🔹 Probereme celou vaši svatbu a společně ji dáme podobu
🔹 Poskytneme kontakty na prověřené dodavatele a pomůžeme s realizací
🔹 Dáme dohromady harmonogram, svatební tiskoviny apod.

Cena

Cena: 6 000 Kč

Koordinace svatebního dne
Koordinujeme svatby & dětské eventy - Rakovník a okolí
 S naší svatební koordinátorkou si užijete svůj den bez stresu. Postaráme se o detaily, abyste se mohli soustředit na radostné okamžiky. Nechte starosti na nás a užijte si dokonalou svatbu.
Detailní popis

Naše mamky vždy říkávaly, že jídlo, které pracně uvařily, si vlastně už tolik nevychutnají, protože vědí, kolik je za ním energie a času. Když jim pak uvaříte, je radost sledovat, jak si vychutnávají každé sousto, protože místo vaření měly čas na to, co je baví a jen usednou k hotovému jídlu uvařenému přímo pro ně. Se svatbou je to stejné.

Postaráme se, aby ve vašich vzpomínkách bylo jen to příjemné, zábavné a hezké. Je to váš den. Nechte se jen hýčkat a přenechte starosti někomu jinému. Kdy v životě takovou možnost máte?

Tento balíček zahrnuje

🔹 Komplexní koordinace: postaráme se o všechno – od začátku až do konce vašeho svatebního dne

🔹 Ve svatební den jsme 2 koordinátorky

🔹 Spolupráci s matrikou a dodavateli – fotograf, kameraman, hudba, vizážistka, kadeřnice apod.

🔹 Nepřetržitá podpora: jsme k dispozici po celý čas příprav pro nevěstu a ženicha a jejich blízké

🔹 Organizace hostů: zajistíme, aby všichni vaši hosté měli bezchybný zážitek

🔹 Sestavení harmonogramu

🔹 2-3 schůzky před svatbou

🔹  jsme v kontaktu po celou dobu příprav

🔹 Návštěvu svatebního místa

🔹 6-8 hodin přítomnosti v den svatby

🔹 Uspořádání svatebního průvodu

🔹 Doporučení/zajištění dílčích dodavatelů

Práce koordinátora končí po domluvě s novomanželi. Balíček je možné upravit – respektujeme individualitu přání.

BONUS ZDARMA: choreografie pro první tanec, půjčení INSTAX foto + rekvizity do fotokoutku, skleněné lahve se světýlkami, průhledné deštníky, dekorace, látky na obřad, chillzona, dětský koutek apod.

První schůzka je nezávazná a zdarma

Cena

Cena: 15 000 Kč + doprava

Do 20 Km od Rakovníka je doprava ZDARMA

Svatba „All in“
Koordinujeme svatby & dětské eventy - Rakovník a okolí

 S balíčkem „Svatba All In“ si užijte svůj den naplno, aniž byste se starali o detaily. Od výběru místa a dodavatelů po hladký průběh svatebního dne – vše zařídíme.

Detailní popis

Každý si svůj velký den představuje jinak. Nabízíme vám zařízení veškerých služeb celého svatebního dne. Postaráme se o vše, co je potřeba zařídit před svatbou – výběr místa obřadu, hostiny, matrika, dodavatelé, a zároveň zajistíme hladký průběh celého svatebního dne.Se svatebním koordinátorem se před svatbou několikrát sejdete, vše proberte, můžete společně navštívit svatební místa, výběr šatů – vše podle vašich přání. Skypová a emailová komunikace je samozřejmostí. První schůzka je informativní a nezávazná, na ní se dozvíte veškeré informace, co je ke svatbě potřeba a poté se můžete teprve rozhodnout, zda služeb naší agentury využijete či nikoli.

Tento balíček je velice individuální a cena se odvíjí podle vašich přání, protože fantazii se meze nekladou. Umíme naplánovat i předsvatební večírek nebo svatební cestu. Cena se odvíjí od počtu hodin strávených veškerou organizací.

Tento balíček zahrnuje

🔹 Zařízení veškerých služeb celého svatebního dne
🔹 Výběr místa obřadu, hostiny, matrika, dodavatelé
🔹 Neustálá komunikace, jsme tu pro vás 24/7

Cena

Cena je individuální dle rozsahu a náročnosti.

Choreografie svatebního tance
Choreografie svatebního tance<br />

Svatební tanec je vrcholem svatebního dne, udělejte si ho nezapomenutelný.

Detailní popis

Svatební tanec je vrcholem svatebního dne, tak proč si ho neudělat nezapomenutelným? Ať už sníte o klasickém valčíku nebo něčem více vtipném a energickém, jsem zde, abych vám vymyslela a naučila tanec, který bude přesně odpovídat vaší osobnosti a přání. Cena balíčku zahrnuje kompletní přípravu tance, ale nezahrnuje výběr a mix písně, ani poplatky za místa na trénování. Počet lekcí se přizpůsobí vašim schopnostem a přáním.

Tento balíček zahrnuje

🔹 Vymyšlení a následně naučení svatebního tance

Cena

3 500 Kč

Animační program pro nejmenší svatební hosty
Koordinujeme svatby & dětské eventy - Rakovník a okolí

Každý malý svatebčan si zaslouží být součástí vašeho velkého dne.

Detailní popis

Každý malý svatebčan si zaslouží být součástí vašeho velkého dne plného zábavy! Proto nabízíme speciální animační program, který zajistí, že si i nejmenší hosté užijí svůj vlastní svátek plný her, tance a soutěží. Zatímco děti budou v dobrých rukou a zabavené, rodiče si budou moci bez starostí užívat svatební veselí se svými přáteli. Náš program se vyplatí, pokud na vaší svatbě očekáváte 12 a více dětí ve věku 4 až 10 let.

Tento balíček zahrnuje

🔹 3 hodiny plné zábavy, her, tance a soutěží
🔹 2 animátory
🔹 Rekvizity na hry, sladkosti za soutěže

Cena

5 000 Kč + doprava

12 Kč/km do 20 Km od Rakovníka je doprava ZDARMA

Společenské akce
Společenské akce

Organizujeme teambuildingy, firemní akce a maturitní plesy s choreografií.

Detailní popis

Poskytujeme komplexní organizaci společenských akcí na míru, zahrnující firemní akce, teambuildingové aktivity či maturitní plesy s taneční choreografií. 

Cena

Individuální, podle charakteru a náročnosti příprav